Weekend

Har jobbat lite extra timmar denna helgen så det blev inget bloggande men nu ska jag äl vara på banan igen, haha!! Blev lockar a´la nyår i håret denna helgen! Och de höll sig så bra så på söndagmorgon när jag vaknade och va väääldigt trött så bara satte jag upp de med lite hårnålar...blev ganska bra!!

Här e lite bilder!


 

 

Jag har använt, allt från MUS:

 

HT/L Phenomenon

M/S Satin & Vanilla

M/S Flamenco

E/D Latin

Cake eyeliner black+mixing liquid

E/P Vanilla

Treatment + Long lash mascara

 

På kinderna har jag Wonderblush Luxor (brukar använda det som lite solpuder med) och favoriten Chic och på läpparna blev det bara naturligt med twingloss raspberry.

 

Söndagen...

 

 

Här använde jag:

 

HT/L Phenomenon

M/S Satin & Vanilla

M/S Cookie

Cake eyeliner black + mixing liquid

E/P Vanilla

Treatment + Long lash mascara

På kinderna blev det återigen Chic och på läpparna har jag "potglosset" way.


 

Nu är det snart shoppingdags för mig, ska bara fixa till mig lite!!:)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0