Blue Taurus

Jaa, då va snart denna lördagen över! Jag hann tyvärr inte blogga ngt igår och bilderna jag tog blev inget bra så vi hoppar gårdagens sminkning!! Men idag glittrade det massor i blåa toner!
Jag älskar blå sminkningar, speciellt eftersom ögonen blir supergröna! Jag kan förstå att många kopplar blå ögonskugga till 70 - 80 talet men lägger man det bara på rätt sätt så e det döläckert!!

Hade en jättetrevlig dag på jobbet idag med Joumana, hon e så söt med sin lilla bebismage! Sen hade jag en sminkning på en tjej inför en musikvideo, skoj när det är lite annorlunda make up:er!

Här kommer lite bilder fån dagens glittriga make up som ALLA kan göra!!

 

Fullt påklädd med mössa, vantar och halsduk!! Fy sjutton va kallt det va ute idag!!


 

 

 

Jag har använt (allt från MUS) :

 

High tech lighter Phenomenon

M/S Satin

M/S Tuch

Glitter Taurus

Mixing liquid + cake eyeliner black

Eyepencil black

Treatment + Long lash Mascara

 

På kinderna har jag favoriten Chic + lite sv M/S Satin.

På bilderna här har jag bara lite foundation på läpparna men under dagen blev det sen läppennan "forbidden kiss" och crystal lips virgin! Superfint blev den kombon!!=)

 

 

Hoppas ni alla har en underbar helg!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0