Penselvård

Glöm inte att dina penslar behöver sin lilla vård varje dag/vecka! Jag personligen lägger gärna ner lite extra på penslar för att de ska hålla och vara bra att jobba med och då är det superviktigt att vårda dem också! Penslar du har till krämiga produkter, t.ex. concealer och foundation bör du tvätta varje dag för att hålla de fria från bakterier och penslar för torra produkter tvättar du 1 - 2 ggr per vecka!
Enklast tvättar du dem med YES diskmedel och ljummet vatten, tänk på att skydda fästet och låt dem ligga ner och torka.

Lycka till!!=)


 

 


Kommentarer
Postat av: avskaffa alla bloggar!!!

like we care

2010-03-02 @ 10:11:06
Postat av: avskaffa alla bloggar!!!

skönt att du insett att det bara tar en massa plats i cyberspace med bloggar och twittrar överallt och slutat skriva!

2010-03-14 @ 23:03:16
Postat av: Annelie

SKAFFA DIG ETT LIV!! du sitter ju och läser alla bloggar!!!

2010-03-17 @ 14:45:08
URL: http://anneliemakeupartist.blogg.se/
Postat av: avskaffa alla bloggar!!!

nej läsa dom är nog till att ta i men jag och många som jag e trötta på allt som har med bloggar att göra och därför försöker vi se till att folk sluta skriva! jag har nog ett större liv än du tror ska du se!!!

2010-03-28 @ 09:52:10
Postat av: Matilda

sv: Åh tack! :D Nej jag är tyvärr inte utbildad :( De är lite för dyrt för min plånbok xD Så jag övar själv så länge xD haha

2010-09-15 @ 21:04:27
URL: http://sminkladan.blogg.se/
Postat av: Andréa

Bra inlägg :)

2010-09-16 @ 18:58:14
URL: http://makeupartisten.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0